Τρόποι Παραγγελίας & Πληρωμής

Μπορείτε να παραγγείλετε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος με αντικαταβολή ή την χρήση κάρτας. Επίσης μέσω Facebook πάλι με αντικαταβολή. Άπλα στείλτε μας το ονοματεπώνυμο σας, την διεύθυνση-πόλη, Τ.Κ και τηλέφωνο επικοινωνίας (σταθερό και κινητό παρακαλώ). Όλες οι τιμές συμπεριλαμβάνουν το Φ.Π.Α. Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που σας βολεύει:
  1. Αντικαταβολή: Πληρώνετε για την αγορά σας κατά την παράδοση του προϊόντος. Ο courier εισπράττει το ποσό της παραγγελίας σας. Εάν επιλέξετε αυτό τον τρόπο πληρωμής, υπάρχει μία μικρή επιβάρυνση στα έξοδα παραγγελίας σας, 5 ευρώ.
  2.  Κάρτα: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε VISA ή MASTERCARD για τη συναλλαγή σας. Θεωρούμε πρωταρχικής σημασίας την ασφάλεια των συναλλαγών σας και εγγυόμαστε για αυτήν.
     

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΨΩΝΙΣΩ?

Για τη δική σας διευκόλυνση, ναι χρειάζεται. Θα πάρει μόνο 1 λεπτό αλλά έτσι δεν θα χρειάζεται να συμπληρώνετε τα στοιχεία σας κάθε φορά που ψωνίζετε από εμάς. Επίσης μην ξεχνάτε ότι έτσι θα μπορείτε εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερώσεις για νέα προϊόντα αλλά και κάθε προσφορά! Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή είτε πριν ολοκληρώσετε την αγορά σας(θα σας ζητηθεί), είτε κάνοντας κατευθείαν κλικ στο ΣΥΝΔΕΣΗ στο πάνω μέρος της σελίδας και έπειτα εγγραφή. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας θα ήταν καλό στα στοιχεία επικοινωνίας να βάζετε το κινητό σας τηλέφωνο ώστε η εταιρία courier να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας σε περίπτωση που δεν σας βρει κατά την παράδοση.

Τρόποι Αποστολής

Η παραγγελία σας επιβεβαιώνεται σε 1-2 εργάσιμες μέρες, ανάλογα με την ώρα και ημέρα υποβολής της. Σε περίπτωση έλλειψης stock, ενημερώνεστε τηλεφωνικά ή με email για τον τελικό χρόνο παράδοσης. Για προϊόντα που είναι διαθέσιμα, ο χρόνος παράδοσης που ορίζεται είναι 1 με 3 εργάσιμες μέρες. Tα προϊόντα μας αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) ACS, σε όλη την Ελλάδα. Τα έξοδα αποστολής είναι 5€ και για αγορές από 90€ και πάνω είναι ΔΩΡΕΑΝ. Η ACS κάνει 3 προσπάθειες στον χώρο παράδοσής σας. Εάν δεν σας βρει, σας αφήνει ένα σημείωμα με τον αριθμό αποστολής σας ώστε να επικοινωνήσετε η ίδια μαζί τους και να κανονίσετε για την παράδοση. Σε περίπτωση που λείπετε πολλές ώρες από το σπίτι σας προτείνουμε να δώσετε μια διεύθυνση εργασίας σας ή ακόμη να επιλέξετε να το παραλάβετε από το κατάστημα ACS της περιοχής σας, όπου εκεί μένει το δέμα για 10 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η ολοκλήρωση της παράδοσης της παραγγελίας σας (ενδεικτικά αναφερομένων: αδυναμία επικοινωνίας, μη προσέλευση για παραλαβή του προϊόντος) και μετά το πέρας της εν λόγω προθεσμίας, η παράδοση ακυρώνεται, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση και το δέμα επιστρέφεται σε εμάς.

Επιστροφές

Αφού παραλάβετε το προϊόν, έχετε εκ του Νόμου το δικαίωμα να το υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα  επιστροφής. Επικοινωνήστε μαζί μας στο orders@livly.gr για να μπορέσετε να επιστρέψετε το προϊόν. Αφού ελέγξουμε το αίτημα επιστροφής θα σας απαντήσουμε με ένα E-mail επιβεβαίωσης. Προσοχή στην διαδικασία παρακάτω:
  1. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στο Livly μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την ημέρα κατά την οποία γνωστοποιήσατε στην εταιρεία την θέλησή σας να υπαναχωρήσετε, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς.
  2. Αφού παραλάβουμε το προϊόν εκτιμούμε την κατάστασή του και κρίνουμε αν μπορεί να υπάρξει επιστροφή χρημάτων. Για παράδειγμα, επιστροφή δεν  μπορεί να γίνει σε ρούχα και παπούτσια έχουν φορεθεί ή αν έχουν αφαιρεθεί οι ταμπέλες.
  3. Προκειμένου να σας επιστρέψουμε τα χρήματα για τα επιστραφέντα προϊόντα, θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Θα παρακαλούσαμε τα προϊόντα να είναι μέσα σε ξεχωριστή συσκευασία για την προστασία τους κατά την μεταφορά προς εμάς.
  4. Για την καλύτερη και οικονομικότερη εξυπηρέτηση σας μπορείτε να αποστείλετε την επιστροφή σας καλώντας τη εταιρία κούριερ που συνεργαζόμαστε ώστε να παραλάβουνε την επιστροφή σας με έξοδα της Livly. Εμείς από αυτήν την υπηρεσία προς εσάς θα σας κρατήσουμε το ποσό των 5,00€ από το ποσό που θα πρέπει να σας επιστρέψουμε.
  5. Σε περίπτωση αγοράς με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα πιστώνουμε την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα σας με την αξία των προϊόντων. Εξαιρετικά, δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης. Αφότου θα έχουμε παραλάβει το προϊόν και αφού θα έχουμε πραγματοποιήσει την πίστωση θα σας στέλνουμε ένα ακόμη επιβεβαιωτικό E-mail.
  6. Σε περιπτώσεις αγοράς προϊόντων με  αντικαταβολή η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται  μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Συνεπώς θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το προϊόν που μας έχετε επιστρέψει.
  7. Στο ποσό που θα σας επιστρέψουμε δεν θα συμπεριλαμβάνονται τα πιθανά έξοδα επιστροφής.
  8. Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της χρωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερών.

Προστασία δεδομένων και Ασφάλεια καταναλωτή

Τα μηνύματα που ανταλλάσσονται ανάμεσα στην Τράπεζα και στο Livly.gr γίνονται με κρυπτογράφηση SSL. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, συμπεριλαμβάνοντας τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και την διεύθυνσή σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους στο Internet. Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά την μεταφορά. Σημειώνεται ότι για λόγους ασφαλείας, η εταιρεία μας Livly.gr δεν έχει πρόσβαση, δεν συλλέγει ούτε αποθηκεύει με οποιοδήποτε τρόπο τα στοιχεία της κάρτας σας. Για περισσότερα στοιχεία σχετικά με την Προστασία των προσωπικών δεδομένων κάντε κλίκ εδώ.