Συχνές Ερωτήσεις

Διαβάστε τις Συχνές Ερωτήσεις μας πριν μας στείλετε ένα μήνυμα.

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής για παραγγελίες από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

Τα έξοδα αποστολής είναι 35€ και για αγορές από 60€ και πάνω είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Ποιες μέθοδοι πληρωμής γίνονται δεκτές στο ηλεκτρονικό κατάστημα;
  1. Αντικαταβολή: Πληρώνετε για την αγορά σας κατά την παράδοση του προϊόντος. Ο courier εισπράττει το ποσό της παραγγελίας σας. Εάν επιλέξετε αυτό τον τρόπο πληρωμής, υπάρχει μία μικρή επιβάρυνση στην παραγγελίας σας, 2 ευρώ.
  2.  Κάρτα: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε VISA ή MASTERCARD για τη συναλλαγή σας. Θεωρούμε πρωταρχικής σημασίας την ασφάλεια των συναλλαγών σας και εγγυόμαστε για αυτήν.

https://www.livly.gr/img/cms/%CE%A0%CE%9B%CE%97%CE%A1%CE%A9%CE%9C%CE%95%CE%A3/sc_68x37.gif https://www.livly.gr/img/cms/%CE%A0%CE%9B%CE%97%CE%A1%CE%A9%CE%9C%CE%95%CE%A3/vbv.jpg https://www.livly.gr/img/cms/%CE%A0%CE%9B%CE%97%CE%A1%CE%A9%CE%9C%CE%95%CE%A3/Visa.jpg https://www.livly.gr/img/cms/%CE%A0%CE%9B%CE%97%CE%A1%CE%A9%CE%9C%CE%95%CE%A3/Mastercard.jpg https://www.livly.gr/img/cms/%CE%A0%CE%9B%CE%97%CE%A1%CE%A9%CE%9C%CE%95%CE%A3/Maestro.jpg

Πόσο χρόνο θα πάρει η παράδοση;

Η παραγγελία σας επιβεβαιώνεται σε 1-2 εργάσιμες μέρες, ανάλογα με την ώρα και ημέρα υποβολής της.

Για προϊόντα που είναι διαθέσιμα, ο χρόνος παράδοσης που ορίζεται είναι 1 με 3 εργάσιμες μέρες.

Πόσο ασφαλείς είναι οι αγορές στο ηλεκτρονικό κατάστημα; Τα δεδομένα μου προστατεύονται;

Τα μηνύματα που ανταλλάσσονται ανάμεσα στην Τράπεζα και στο Livly.gr γίνονται με κρυπτογράφηση SSL. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, συμπεριλαμβάνοντας τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και την διεύθυνσή σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους στο Internet.

Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά την μεταφορά.

Σημειώνεται ότι για λόγους ασφαλείας, η εταιρεία μας Livly.gr δεν έχει πρόσβαση, δεν συλλέγει ούτε αποθηκεύει με οποιοδήποτε τρόπο τα στοιχεία της κάρτας σας.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Αφού παραλάβετε το προϊόν, έχετε εκ του Νόμου το δικαίωμα να το υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα  επιστροφής.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο orders@livly.gr για να μπορέσετε να επιστρέψετε το προϊόν.

Αφού ελέγξουμε το αίτημα επιστροφής θα σας απαντήσουμε με ένα E-mail επιβεβαίωσης.

Προσοχή στην διαδικασία παρακάτω:

  1. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στο Livly μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την ημέρα κατά την οποία γνωστοποιήσατε στην εταιρεία την θέλησή σας να υπαναχωρήσετε, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς.
  2. Αφού παραλάβουμε το προϊόν εκτιμούμε την κατάστασή του και κρίνουμε αν μπορεί να υπάρξει επιστροφή χρημάτων. Για παράδειγμα, επιστροφή δεν  μπορεί να γίνει σε ρούχα και παπούτσια έχουν φορεθεί ή αν έχουν αφαιρεθεί οι ταμπέλες.
  3. Προκειμένου να σας επιστρέψουμε τα χρήματα για τα επιστραφέντα προϊόντα, θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Θα παρακαλούσαμε τα προϊόντα να είναι μέσα σε ξεχωριστή συσκευασία για την προστασία τους κατά την μεταφορά προς εμάς.
  4. Για την καλύτερη και οικονομικότερη εξυπηρέτηση σας μπορείτε να αποστείλετε την επιστροφή σας καλώντας τη ACS ώστε να παραλάβουνε την επιστροφή σας με έξοδα της Livly. Εμείς από αυτήν την υπηρεσία προς εσάς θα σας κρατήσουμε το ποσό των 5,00€ από το ποσό που θα πρέπει να σας επιστρέψουμε.
  5. Σε περίπτωση αγοράς με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα πιστώνουμε την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα σας με την αξία των προϊόντων. Εξαιρετικά, δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης. Αφότου θα έχουμε παραλάβει το προϊόν και αφού θα έχουμε πραγματοποιήσει την πίστωση θα σας στέλνουμε ένα ακόμη επιβεβαιωτικό E-mail.
  6. Σε περιπτώσεις αγοράς προϊόντων με  αντικαταβολή η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται  μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Συνεπώς θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το προϊόν που μας έχετε επιστρέψει.
  7. Στο ποσό που θα σας επιστρέψουμε δεν θα συμπεριλαμβάνονται τα πιθανά έξοδα επιστροφής.
  8. Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της χρωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερών.