Αφού παραλάβετε το προϊόν, έχετε το δικαίωμα να το υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αποστολής από την έδρα μας (εξαιρούνται τα προϊόντα με έκπτωση!) , χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα  επιστροφής.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο orders@livly.gr για να μπορέσετε να επιστρέψετε το προϊόν. Αφού ελέγξουμε το αίτημα επιστροφής θα σας απαντήσουμε με ένα E-mail επιβεβαίωσης. Προσοχή στην διαδικασία παρακάτω:
  1. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στο Livly μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την ημέρα κατά την οποία γνωστοποιήσατε στην εταιρεία την θέλησή σας να υπαναχωρήσετε, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς.
  2. Αφού παραλάβουμε το προϊόν εκτιμούμε την κατάστασή του και κρίνουμε αν μπορεί να υπάρξει επιστροφή χρημάτων. Για παράδειγμα, επιστροφή δεν  μπορεί να γίνει σε ρούχα και παπούτσια έχουν φορεθεί ή αν έχουν αφαιρεθεί οι ταμπέλες.
  3. Προκειμένου να σας επιστρέψουμε τα χρήματα για τα επιστραφέντα προϊόντα, θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Θα παρακαλούσαμε τα προϊόντα να είναι μέσα σε ξεχωριστή συσκευασία για την προστασία τους κατά την μεταφορά προς εμάς.
  4. Για την καλύτερη και οικονομικότερη εξυπηρέτηση σας μπορείτε να αποστείλετε την επιστροφή σας καλώντας τη ΕΛΤΑ πόρτα-πόρτα ώστε να παραλάβουνε την επιστροφή σας με έξοδα της Livly. Εμείς από αυτήν την υπηρεσία προς εσάς θα σας κρατήσουμε το ποσό των 5,00€ από το ποσό που θα πρέπει να σας επιστρέψουμε.
  5. Σε περίπτωση αγοράς με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα πιστώνουμε την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα σας με την αξία των προϊόντων. Εξαιρετικά, δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης. Αφότου θα έχουμε παραλάβει το προϊόν και αφού θα έχουμε πραγματοποιήσει την πίστωση θα σας στέλνουμε ένα ακόμη επιβεβαιωτικό E-mail.
  6. Σε περιπτώσεις αγοράς προϊόντων με  αντικαταβολή η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται  μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Συνεπώς θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το προϊόν που μας έχετε επιστρέψει.
  7. Στο ποσό που θα σας επιστρέψουμε δεν θα συμπεριλαμβάνονται τα πιθανά έξοδα επιστροφής.
  8. Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της χρωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερών.
  • ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ πραγματοποιούνται κανονικά εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα αποστολής από την έδρα μας με χρέωηση 5€.